ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים
- ביטול עסקה יעשה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”) והתקנות שהותקנו על פיו. הפירוט להלן אינו בא להתנות או להחליף את הוראות החוק והוא לנוחיותכם בלבד. בכל מקרה בו ישנה סתירה בין האמור להלן לבין הוראות החוק, הוראות החוק גוברות.
- הינך רשאי לבטל עסקה עד 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת המסמך המכיל את פרטי רכישת המוצר, לפי המאוחר מביניהם.
- עסקאות שאינן ניתנות לביטול על ידי הצרכן – ברכישת מוצרים מסוימים, לא ניתן יהיה לבטל את ההזמנה, לרבות כמפורט בסעיף 14ג (ד) לחוק הגנת הצרכן:
א. טובין פסידים;
ב. שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, אם מועד ביטול העסקה חל בתוך שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן;
ג. “מידע” כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ”ה-1995;
ד. טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה (כגון מוצרי דפוס);
ה. טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית. - ביטול העסקה יעשה באמצעות טופס לביטול העסקה
או בדואר ישראל ג.נ. הידרו-סיסטמס בע״מ, בן ציון גליס 30, פתח תקווה.
או באמצעות הדואר האלקטרוני hsltd13@gmail.com.
ביטול לא יוכר על סמך שיחת טלפון ו/או הבטחה של נציג זה או אחר, אלא במייל חוזר המאשר את קבלת הודעת הביטול (להלן: “הודעת אישור ביטול העסקה”). עליך לצרף להודעת ביטול העסקה קבלה/אישור הזמנה המעיד על עצם ביצוע העסקה עם החברה או הוכחה אחרת, לשביעות רצון החברה, לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום. - את המוצר יש להחזיר באריזתו המקורית. כמו כן, לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק מערכה, אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה.
- אם סיבת ביטול העסקה היא עקב פגם או אי-התאמה לפרטי ההזמנה, לא ייגבו דמי ביטול, והמוצר יוחזר על חשבון מפעילת האתר, וזאת לאחר שיוכח לשביעות רצון החברה כי המוצר אכן פגום או אינו מתאים לפרטי ההזמנה. על אף האמור, ככל והמוצר הוחזר לחברה ויימצא ע”י החברה כי המוצר הינו תקין, החזרת המוצר תהיה על חשבונו של הלקוח, וכרטיס האשראי של הלקוח יחויב בעלות המשלוח.
במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, מפעילת האתר תחזיר בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהלקוח סכום כלשהו, אך רשאית לגבות דמי טיפול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויותיה בהתאם להוראות החוק. בנוסף הלקוח יישא בעלויות דמי משלוח כפולים, כלומר גם בגין דמי המשלוח בהחזרת המוצר. הביטול כפוף לכך שלא נעשה שימוש במוצר ולהחזרתו על חשבון הרוכש, באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא. - במידה והחזרת מוצר באמצעות משלוח, אנו ממליצים לארוז את המוצר באופן כזה שלא יינזק. כל נזק שייגרם למוצר במהלך שילוחו לחברה יהיה באחריותך בלבד.
- החזר כספי – חשוב לדעת!
ההחזר הכספי יועבר אליך בהתאם לדין, ואך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה.
מוצר שיצא לשילוח לבית הלקוח כמוהו כמוצר שהתקבל, היה וסירב הלקוח לקבל את החבילה יהיה בכך משום הוראה למשלח להחזיר המוצר לחברה, על חשבונו של הלקוח, וכרטיס האשראי של הלקוח יחויב בעלות המשלוח.
לפרטים נוספים שירות הלקוחות (טלפוני) ישמח לסייע לכם שעות פעילות:
א-ה 09:00-18:00 יום ו וערבי חג 09:00-13:00
בטלפון 03-7266473 או למייל hsltd13@gmail.com.